مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: این سازمان ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۶ میلیون ریال در چند روز اخیر بین نیازمندان این استان توزیع کرده است.

حجت اسلام محسن مومن مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: با توجه به وضعیت بوجود آمده و بیکاری بسیاری از شغل‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در صدد تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی با پیگیری‌های اداره‌کل اوقاف استان برآمده که مرحله دوم توزیع بین نیازمندان سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست یک هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: همچنین اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان با همکاری مساجد تاکنون ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و به جامعه هدف نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع کرد.

وی ادامه داد: بسته های توزیع شده شامل برنج، رب، ماکارونی، نخود، لپه، عدس، قند، چای، روغن، تن ماهی، ماسک و مواد ضد عفونی بوده است.

حجت الاسلام مومنی افزود: این سازمان به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تمام توان خود را برای کمک به نیازمندان بکار بسته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار