معاون فرماندار شیراز با تاکید براینکه محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان تداوم دارد، بر لزوم تبعیت همه گروه‌های شغلی و صنفی، از دستورالعمل‌های مرتبط، تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول حقیقی معاون سیاسی و جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز با تاکید براینکه محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان تداوم دارد، بر لزوم تبعیت همه گروه‌های شغلی و صنفی، از دستورالعمل‌های مرتبط، تاکید کرد.

او با ابراز نگرانی از عادی انگاری مردم در قبال بیماری کرونا و خطر سیر صعودی سرایت نسخه جدید این ویروس در خانواده‌ها، بر ضرورت تشدید اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر عملکرد ادارات و اصناف در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

معاون فرماندار شیراز همچنین بر ضرورت تعطیلی تمام اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها تاکید کرد و گفت: کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و فست فودها، صرفا به صورت بیرون بر و در فضای باز امکان ادامه فعالیت خواهند داشت.

حقیقی بر تداوم و تشدید فعالیت اکیپ‌های گشت مشترک مرکب از نمایندگان اتاق اصناف، سازمان صمت و مراکز بهداشت تحت نظارت و مدیریت ستاد کرونای شهرستان تاکید و یادآور شد: برگزاری هرگونه تجمع در فضای بسته به ویژه تالار‌ها و باغ‌های مجالس ممنوع است و اداره امکان بر این دسته از واحد‌ها نظارت ویژه خواهد داشت.

او با ابراز نگرانی از تجمع مردم در ادارت، تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و ادارات را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی دانست و افزود: با اداراتی که مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا را نادیده بگیرند قاطعانه برخورد خواهد شد.

جانشین ریس ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان شیراز همچنین از تداوم تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا عبور از شرایط بحران خبر داد و گفت: عادی انگاری بیماری کرونا توسط جوانان و ورزشکاران، سلامت خانواده‌ها به ویژه سالخوردگان را به مخاطره می‌اندازد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.