معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز واکسیناسیون در مناطق عشایری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   افشین دلشاد  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به دلیل تغییر فصل و در دسترس نبودن عشایر، تزریق واکسن به این افراد در دستور کار قرار گرفته و همکاران ما با حضور در مناطق عشایری افراد بالای ۱۸ سال را واکسینه می‌کنند.


بیشتر بخوانید 


او با بیان اینکه در حال حاضر در روستا‌ها و شهر‌ها تزریق واکسن برای افراد بالای ۶۰ سال انجام می‌شود، افزود: واکسیناسیون در روستا‌ها در خانه‌های بهداشت و در شهر‌ها نیز در مراکز تجمیعی انجام می‌گیرد و همکاران ما در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در این مراکز حضور دارند.

دلشاد تاکید کرد: گروه سنی بالای ۶۰ سال با ورود به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام واکسن اقدام کرده و منتظر دریافت پیامک باشند و از مراجعه بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

او با اشاره به آغاز تزریق واکسن برکت در خراسان شمالی گفت: واکسن برکت از نظر کیفیت و ایجاد ایمنی مانند سایر واکسن‌های وارداتی است و در تمامی مراکز تجمیعی استان براساس گروه سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تزریق واکسن برکت و دیگر واکسن‌های وارداتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.