انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در مشهد+ تصاویر

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: بامداد امروز یک ساختمان مسکونی در بولوار فاطمیه مشهد منفجر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: بامداد امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توأم با آوار و گرفتار شدن افراد در زیر خروار‌ها خاک، ستاد فرماندهی ۳ تیم امداد و نجات به همراه خودرو آتش‌نشانی و ۵ تیم پشتیبانی و اطفای حریق را به محل حادثه در خیابان فاطمیه اعزام کرد.

او افزود: حجم انفجار توأم با آوار به حدی بود که ۲ ساختمان مسکونی ویلایی به‌صورت کامل تخریب و چند نفر از ساکنان در زیر خروار‌ها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شده بودند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان موفق شدند ۳ نفر شامل (یک خانم و ۲ آقا) را به طرز معجزه‌آسای نجات داده و از زیر آوار خارج و این افراد را برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

رضایی بیان کرد: در این حادثه به ۴ واحد مسکونی دیگر خساراتی وارد آمد و علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

همچنین محمد علیشاهی مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد نیز با تایید این خبر گفت: این حادثه ۴ مصدوم داشته که به وسیله ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در مشهد

 

انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در مشهد

 

انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در مشهد

 

انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در مشهد

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.