رئیس دانشگاه آزاداسلامی زرند گفت: بدحجابی باعث از هم پاشیده شدن بنیان خانواده می شود، زنان و مردان باید خارج از منزل پوشش مناسبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ششمین روز از هفته بهزیستی جلسه عفاف و حجاب با حضور سمنیر میرزایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و بانوان اداره بهزیستی در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

سمنیر میرزایی رئیس دانشگاه آزاداسلامی زرند ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت:بهزیستی از معدودترین اداراتی در سطح شهرستان است که بیشتر کارکنان آن را بانوان تشکیل می دهند.

او در همین راستا به نقش زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان شاغل نیز نوعی فداکاری را از خود نشان می دهند که هم در جامعه پا به پای مردان در حال فعالیت هستند و هم باید نقش همسر و مادری موفق را در زندگی شخصی خود دارند.

میرزایی به عفاف و حجاب برای زنان به خصوص زنان شاغل در محیط کار بسیار تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی زرند تصریح کرد زنان درجامعه باید به عفاف وحجاب خوداهمیت دهند تا هم خودشان وهم دیگران درامنیت باشند که چه بسا همین بدحجابی باعث تحریک ونگاه نامحرمان و در نهایت ناامنی و باعث از هم پاشیده شدن بنیان خانواده می گردد. هم زنان وهم مردان باید خارج ازحریم منزل پوشش مناسب داشته باشند.

او  به تربیت فرزندان بخصوص دختران در سن کودکی تاکید کرد و گفت : از سن پایین بایستی آنان را با ارزش‌ها و پوشش مناسب آشنا کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار