سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران:

هر ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال نشسته واکسینه شدند/ بازیکنان تیم ملی بعد از ۲ سال به میدان برگشته اند

رضایی گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته بعد از حدود ۲ سال تمرین، به میدان رقابت‌ها برگشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، هادی رضایی، سرمربی تیم والیبال نشسته مردان با اشاره به برگزاری اردوی این تیم که از یک مرداد در فدراسیون جانبازان و معلولین با حضور ۱۴ ورزشکار برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود، گفت: دهمین اردوی تیم ملی از یک مرداد در فدراسیون جانبازان و معلولین با حضور ۱۴ ورزشکار، ۱۲ نفر اصلی و ۲ یار ذخیره، آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: اخیرا ۲ بازی تدارکاتی با روسیه برگزار شد و بازیکنان بعد از حدود ۲ سال که فقط کار تمرینی انجام می‌دادند، به میدان مسابقات بازگشته اند.

رضایی افزود: دیروز کمیته بین المللی پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته ایران را به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ والیبال نشسته دنیا معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به روند واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته ایران عنوان کرد: هر ۱۴ بازیکن که در اردو هستند، ۲ دز واکسن زده اند و با دستورالعمل‌های جدی و شدید تمرینات را انجام می‌دهیم و مشکل خاصی از این بابت نداریم.

رضایی در پایان گفت: آماده هستیم که تیم ملی والیبال نشسته ایران که برای نهمین بار در مسابقات پارالمپیک شرکت می‌کند، نهمین مدال خود را در این مسابقات دریافت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار