رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۰۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۱۳۲ نفر بیشتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه فوت یک نفر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان ثبت شده است، گفت : مجموع جانباختگان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۹۴۵ نفر رسیده است.

او گفت : هم اکنون ۳۸۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند که نسبت به دیروز ۱۰ نفر بیشتر است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۹۶ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

شهرستان کنگاور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان کنگاور از (۲۴ تیر) از وضعیت زرد کرونایی به قرمز تغییر یافت.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان گیلانغرب نیز از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ داد.

او افزود: شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و صحنه هم اکنون در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

محمدی گفت: براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو و روانسر در وضعیت زرد قرار دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.