زهرا محی الدین راوری، مادر شهیدان محمد و مسعود کرباسی راوری، صبح امروز به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگزان استان کرمان صبح امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰، زهرا محی الدین راوری، مادر شهیدان  محمد و مسعود کرباسی راوری  پس از گذراندن سال‌ها زندگی پر برکت به دیدار فرزندان برومندش شتافت.

علی زینی وند استاندار کرمان با صدور پیامی درگذشت این مادر را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

هو الباقی

درگذشت الگوی ایثار و صبوری، اسوه اخلاق و مقاومت، مرحوم زهرا محی الدین راوری، مادر شهیدان والامقام محمد و مسعود کرباسی راوری موجب تألم و تأثر فراوان شد.

او نمونه‌ای از زنان سرفراز دیارکریمان بود که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س)، فرزندانش را تقدیم دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد. بدون تردید آرامش، امنیت و عزت امروزمان، نشأت گرفته از ایثار، همدلی و صبر خانواده‌های معزز شهدا است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده شهیدان کرباسی راوری، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان کرمان تسلیت عرض کرده و  از درگاه خداوند متعال، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید صالح مومن و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.

امید است به فضل و کرم الهی در جوار فرزندان شهیدش، مشمول مقام خشنودی و رضای الهی و قرین رحمت پروردگار شود.

بخشی از زندگی نامه شهدا

مسعود در ششم شهریور ۱۳۳۹ در شهرستان کرمان چشم به جهان گشود. پدرش احمد، کارمند شرکت مخابرات بود و مادرش زهرا نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. او با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در پنجم مرداد ۱۳۶۱ در منطقه‌ی شلمچه به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد و کماکان جزو شهدای جاویدالاثر استان است. مزار یادبود او در گلزار شهدای کرمان قرار دارد.

محمد نیز در دهم آبان ماه ۱۳۴۱ در شهرستان کرمان به دنیا آمد. او تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. با شروع جنگ تحمیلی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و در دهم مهر ۱۳۶۱ در منطقه‌ی کوشک بر اثراصابت ترکش، شهید شد. مزار  او نیز در گلزار شهدای کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار