فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی از اجرای حکم ۵۰ مورد قلع و قمع بنا و دیوارکشی مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی کوی کاوه باسمنج شهرستان تبریز خبر دادو گفت:با اجرای این احکام ۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده منطقه به حالت اولیه اعاده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ شهریار کاظمپور فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی  در حاشیه اجرای احکام قلع و قمع سازه‌های غیرمجاز کوی کاوه باسمنج تبریز گفت:حکم ۵۰مورد قلع و قمع بنا و دیوارکشی مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی کوی کاوه باسمنج شهرستان تبریز انجام شده که با اجرای این احکام ۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده منطقه به حالت اولیه اعاده شد.

او افزود: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی و به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، به منظور جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیر مجاز، در منطقه باسمنج شهرستان تبریز انجام شد.

او با اشاره به سایر اقدامات پیشگیرانه این یگان در حوزه حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در استان از عموم مردم استان خواست در شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز همکاری کنند.

اوخاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی راه‌اندازی شده که آماده دریافت هر گونه خبر‌ها و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: بی‌شک مشارکت و نظارت عمومی مردم استان بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از به مخاطره انداختن امنیت غذایی جامعه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.