رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان گفت: بخش های متنوعی برای حضور مجازی خانواده ها و همه اقشار در مسابقه کتابخوانی رضوی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در دیدار با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان به تشریح فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی در فضای مجازی پرداخت.

او  با دعوت از پرسنل و کارآموزان فنی و حرفه ای شهرستان به منظور عضویت در کتابخانه های عمومی و شرکت گسترده در یازدهمین دوره مسابقات جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بخش های متنوعی برای حضور مجازی خانواده ها و همه اقشار در مسابقه کتابخوانی رضوی فراهم شده است.

 عبدالله نژادیان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان نیز در این دیدار به معرفی رشته ها و مهارت های موجود در مرکز و آموزشگاه های فنی و حرفه ای پرداخت.

او با استقبال از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی، به بیان مطالبی پیرامون اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه امروز اشاره کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان گفت: در راستای رشد مهارت ها در جامعه، مرکز فنی حرفه ای نیز می تواند دوره های گوناگون مهارت آموزی برای کتابداران، خانواده های آنها و اعضای کتابخانه برگزار کند.

عبدالله نژادیان نیز از عموم شهروندان درخواست کرد، که با شرکت در مسابقات کتابخوانی جشنواره رضوی، از محتوای کتب ارزشمند این جشنواره بهره مند شوند.

او در پایان خاطر نشان کرد : پرسنل و کارآموزان فنی و حرفه ای به صورت فعال در این جشنواره مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.