دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از افزایش ۵۰ درصدی پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر خبرداد.

ملک حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در حاشیه نشست اعضای این شورا در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،از افزایش ۵۰ درصدی پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با خرده فروشان  از ابتدای امسال تا کنون در استان مرکزی  خبرداد.

ملک حسینی افزود: مبارزه با خرده فروشان مناطق حاشیه، تقویت و توسعه برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بود.

او اضافه کرد: مبارزه مستمر با خرده فروشان در مناطق حاشیه شهری و روستایی استان، تقویت و توسعه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به لحاظ اعتباری و تولید محتوا از مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان کرد: در این نشست همچنین تقویت سمن‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد و مواد مخدر و تخریب ساختمان‌های متروکه که محل تجمع معتادان است به تصویب رسید.

او ازکشف حدود ۲ تن انواع موادمخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان مرکزی خبر داد و ادامه داد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار