۵۵۰۰ واحد آسیب دیده سیل ۹۸ در چابهار و دشتیاری ساخته شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ طرح هادی و ساماندهی محیط ۲۷ روستا و ساخت بیش از پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ طرح هادی و ساماندهی محیط ۲۷ روستا و ساخت بیش از پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل طی یک سال گذشته توسط این بنیاد در چابهار و دشتیاری از محل اعتبارات استانی و داخلی اجرا شده است.

اوگفت: پارسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به تهیه طرح هادی هشت روستا، بازنگری ۱۷روستا و همچنین ساماندهی محیط ۲۷ روستای آسیب‌دیده از سیل دیماه ۹۸ اقدام کرده و در ۴۰ روستا نیز از محل اعتبارات استانی و داخلی بنیاد مسکن طرح هادی اجرا شده است.

وی افزود: بیش از سه هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در روستا‌های چابهار و دشتیاری از محل اعتبارات سیل و محرومان بازسازی شده‌اند و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در حاشیه شهر چابهار در حال احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بنیاد مسکن شرح وظایف زیادی دارد و از اول انقلاب جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که با دستور رهبر کبیر انقلاب برای ساخت مسکن محرومان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: هر زمان هر کاری که در کشور به زمین مانده بویژه در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه مانند جنگ و سیل به بنیاد مسکن واگذار شد و همیشه این بنیاد در خط مقدم کار بوده و در مناطق مختلف کار‌های بسیار اثرگذاری انجام داده است.

منبتی بیان کرد: پروژه‌های زیادی در سیستان و بلوچستان اجرا شده و یا در دست اجراست که مهمترین آن‌ها سیل دی ماه سال گذشته بود، با وجود تمامی مشکلات مانند تحریم‌های ظالمانه، کمبود اعتباراتی که برای استان در این حوزه در نظر گرفته شد طرح‌ها با جدیت و کیفیت به اجرا در آمد و در تاریخ منطقه بی‌سابقه است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: سیلاب ، بنیادمسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار