معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تداوم فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه در تعطیلات آخر هفته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : مراکز واکسیناسیون ویروس کرونا در استان کرمانشاه در روز‌های تعطیلات عید سعید قربان و آخر هفته باز بوده و نسبت به تزریق واکسن برای واجدین شرایط بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت اقدام خواهد کرد.

او گفت : هم اکنون ۱۱۵ مرکز و ۳۴ مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در استان کرمانشاه فعال بوده و نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: هشت مرکز عادی و یک مرکز خودرویی در شهر کرمانشاه فعال است و بر اساس نوبت دهی سامانه وزرات بهداشت واکسن افراد را تزریق می‌کنند.

شکیبا افزود: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال شهری و ۵۰ سال روستایی در استان کرمانشاه در حال انجام است.

او با اشاره به اخذ نوبت قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون استان کرمانشاه ادامه داد: افراد حتماً قبل از مراجعه به مراکز تزریق واکسن استان کرمانشاه در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت کرده و نزدیک‌ترین مرکز را به محل زندگی خود انتخاب کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: افرا در تاریخ و ساعت مشخص شده به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند تا سبب تجمع در مراکز نشود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.