دو مازندرانی قهرمان جهان در رشته ووشو و فوتبال زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سجاد عباسی قهرمان ووشو آسیا و جهان و عاطفه عابدی نایب قهرمان فوتبال دانشجویان جهان و بازیکن سابق تیم‌های ملی فوتسال و لیگ برتر، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

این دومین ازدواج قهرمانان مازندرانی در چند روز اخیر است، پیش از این نیز علی شعبانی و زهرا یزدانی قهرمانان مازندرانی تیم‌های ملی پایه سفره عقد نشستند.

مدال طلای سال ۲۰۰۸ جوانان جهان در اندونزی، مدال‌های طلا و برنز بزرگسالان جهان در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۰۹ ترکیه و کانادا، مدال طلای سال ۲۰۱۰ مسابقات جام جهانی ووشو در چین، مدال طلای سال ۲۰۱۲ قهرمانی آسیا در ویتنام، مدال‌های برنز سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ بازی‌های آسیایی گوانگژو و اینچیون، بخشی از افتخارات سجاد عباسی با پیراهن تیم ملی ووشو است.

عاطفه عابدی هم که در رشته‌های فوتبال و فوتسال ملی پوش بود، عنوان هایی، چون نایب قهرمانی در مسابقات فوتبال سال ۲۰۰۹ دانشجویان جهان در اسپانیا، قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۸۵ با تیم عقاب مازندران، قهرمانی با تیم‌های صدرا زیراب و ملی حفاری اهواز لیگ برتر فوتسال کشور در سال‌های ۸۸ و ۹۴ و نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با تیم‌های دانشگاه آزاد و ملی حفاری اهواز در سال‌های ۹۵ و ۹۶ را کسب کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.