بابلی‌ها پیشتاز ثبت ازدواج در مازندران

شهرستان بابل بیشترین میزان ثبت ازدواج را در مازندران دارد.

محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: شهرستان بابل بیشترین میزان ثبت ازدواج را در سال ۹۹ و سه ماهه اول ١٤٠٠ در مازندران داشت.

او با بیان اینکه میانگین ثبت ازدواج استان مازندران از میانگین ۴/۴۲ درصدی کشور نیز بیشتر است، افزود: شهرستان ساری با رشد ۱۴ درصدی ثبت ازدواج در ۳ ماهه نخست سال ١۴۰۰، بیشترین رشد را در این زمینه در استان داشت.

ییلاقی گفت: علیرغم افزایش ۶ درصدی ازدواج مازندران در سال ۱۳۹۹، شهرستان‌هایی نیز هستند که در این مدت با کاهش ازدواج هم مواجه بودند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن تقدیر از اقدامات موثر خیران ازدواج جوانان برای تسهیل در امر ازدواج، افزود:خیران محترم بدون هیچ چشم داشتی این فعالیت‌های خداپسندانه را انجام می‌دهند. ما صمیمانه از آن‌ها دعوت به عمل می‌آوریم، با حضور پر رنگ‌تر و موثرتر خود، قدم‌های اساسی تری برای تسهیل در ازدواج بردارند، چرا که با افزایش هزینه ها، طبیعی است میل ازدواج کاهش یابد و موجی از افزایش آسیب‌های اجتماعی را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.