معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به خرید بیش از ۱۰۹ هزار تن گندم گفت: استان رتبه دهم خرید تضمینی این محصول را در کشور کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به خرید بیش از ۱۰۹ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گفت: استان رتبه دهم خرید این محصول را در سطح کشور کسب کرد.

اسماعیلی افزود: خرید تضمینی گندم در مناطقی از استان مانند شهرستان آوج که محصول آن‌ها در حال برداشت است، همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان نیز خاطرنشان کرد: کل مبلغ گندم خریداری شده تا صبح امروز، پنج هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال بوده که تا  ۲۶ تیرماه، با واریز مبلغ پنج هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال به حساب کشاورزان، معادل ۹۸.۲ درصد مطالبات کشاورزان گندمکار استان قزوین پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: پیش از آغاز کار خرید تضمینی گندم در استان با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد مطالبات گندم کاران استان در کم‌ترین زمان ممکن پرداخت شود و از همین رو مدت زمان پرداخت دست‌رنج کشاورزان به کمتر از یک هفته رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار