باز گرداندن ۳ هزار و ۴۹۳ خودروی غیربومی از مبادی ورودی اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: سه هزار و ۴۹۳ خودرو با پلاک غیربومی از روز دوشنبه تاکنون از مبادی ورودی شهرهای استان اصفهان بازگردانده شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی استان اصفهان گفت: ترافیک در محور‌های استان روان است و مشکلی برای تردد گزارش نشده است.

او با بیان اینکه مهم‌ترین چالش کنونی ترافیکی جاده‌های استان اصفهان عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های درون استانی است، ابراز داشت: طی دو روز اخیر در تصادفات جاده‌ای ۶ کشته و بیش از ۱۷ مصدوم داشتیم که این آمار مناسب نیست.
تعیین علت فوت تصادف زانتیا و تریلر در محور شهرضا
رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه علت تصادف محور شهرضا – مبارکه که منجر به فوت چهار جوان سرنشین زانتیا بر اثر برخورد با تریلر مشخص شده است، ابراز داشت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را ۵۰ درصد عدم توجه راننده زانتیا و ۵۰ درصد به دلیل تغییر مسیر تریلر بوده است.

او با اشاره به اینکه ضروری است رانندگان در محور‌های استان اصفهان با سرعت مطمئن حرکت کنند، اضافه کرد: عدم رعایت این قانون خسارات جانی زیادی را به بارآورده است.

سرهنگ زارع همچنین به آمار برخورد با خودرو‌های غیر بومی که در محور‌های استان اصفهان تردد داشتند، اشاره کرد و ادامه داد: از روز دوشنبه تاکنون نیرو‌های پلیس راه به چهار هزار و ۶۴ خودرو تذکر شفاهی داده‌اند.

۹۰۰ خودرو جریمه یک میلیون تومانی شد

او با بیان اینکه در این بازه زمانی سه هزار و ۴۹۳ دستگاه به مبدا بازگردانده شدند، ادامه داد: همچنین دو هزار و ۳۶۲ خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اضافه کرد: برای ۹۰۰ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی صادر شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار