کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: افزایش ابر و ابرناکی هوا تا عصر فردا پدیده غالب استان اصفهان است اما بارندگی نخواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، گفت: آسمان بسیاری از مناطق استان تا ابتدای هفته آینده کمی تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به غبارآلودگی هوای مناطق مرکزی استان، ادامه داد: پدیده ابرناکی که صبح امروز در اصفهان شاهد بودیم و افزایش ابر تا عصر فردا جمعه ادامه دارد، اما بارش‌زا نیست و در روز‌های پیش رو حتی ابرناکی هوا کاسته می‌شود.

آقایی با اشاره به اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، افزود: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.