باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی پیگیری کرد؛

خیابان‌های پینه بسته بیرجند و حکایت موج سواری در بلوار سجاد / روکش آسفالت شاید وقتی دیگر

آسفالت‌های پینه بسته بلوار سجاد بیرجند و وجود چاله چوله‌های فراوان، امان رانندگان را بریده و به جلوبندی خودرو‌ها آسیب زده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شهروندان بیرجندی از پینه کاری آسفالت فرسوده در برخی نقاط خیابان سجادشهر گلایه دارند و معتقدند که آسفالت بلوار سجاد خراب است.

شهروند بیرجندی به خبرنگار ما می‌گوید: خودرو‌ها هنگام تردد در بلوار سجاد طوری بالا و پایین می‌روند که گویی در حال موج سواری اند و از جلو بندی و کمک‌های ماشین چیزی باقی نمی‌ماند.

شهروند دیگری می‌گوید: آسفالت این خیابان یکدست نیست و هر از گاهی برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب و برق، کنده کاری می‌شود.

او با گلایه از کم توجهی مسئولان به مرمت آسفالت بلوار سجاد عنوان می‌کند: تا کی باید در این شرایط تورم و گرانی، هزینه‌های بیهوده خرابی کمک‌های ماشین و جلوبندی خودروهایمان را بپردازیم.

شهروند دیگری که ساکن بلوار سجاد است نیز می‌گوید: متأسفانه مسئولان برای رفع مشکل، تنها چاله چوله‌های خیابان را از آسفالت پر می‌کنند که پس از مدتی دوباره تَرَک بر می‌دارد و خراب می‌شود.

آسفالت بلوار سجاد در برنامه‌های آینده شهرداری

عدل معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند در پاسخ به گلایه شهروندان از پروژه آسفالت بلوار مفتح به سمت سجادشهر در ماه‌های آینده خبر می‌دهد.

او می‌گوید: آسفالت خیابان سجاد ۶ به متراژ ۳ هزار متر مربع و هزینه ۱۲۰ میلیون تومان در پروژ‌های آتی شهرداری قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


عدل ادامه داد: طی چند ماه آینده آسفالت بلوار سجاد در دستور کار شهرداری قرارمی گیرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند بیان کرد: مسیر خیابان نواب تا سجاد ۶ نیز به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال به منظور رفاه شهروندان در زمینه آسفالت معابر شهری، بیش از تعهد سالانه عمل کنیم و تلاش می‌کنیم روکش آسفالت اکثر معابر اصلی بیرجند را که دچار مشکل اساسی است، شش ماه نخست امسال به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.