فرماندار زنجان با بیان اینکه تردد در شهر زنجان تا چهار مردادماه ممنوع است، گفت: خودرو‌های غیر بومی نمی‌توانند در زنجان تردد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رضا عسگری فرماندار زنجان  با بیان اینکه شهرستان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان بسیار کاهش یافته است.

او ادامه داد: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان دور از انتظار است و مردم نباید این رویه را ادامه بدهند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تردد در شهر زنجان تا چهارم مرداد ماه ممنوع است، گفت: خودرو‌های غیر بومی نمی‌توانند در زنجان تردد کنند.

عسگری با بیان اینکه افزایش کرونا باعث می‌شود محدودیت‌ها هم افزایش یابد، تاکید کرد: اگر محدودیت‌ها در زنجان اعمال شود مشاغل دو، سه و چهار نمی‌توانند فعالیت کنند و در همین راستا از اصناف درخواست می‌شود برای اینکه به فعالیت خود ادامه دهند حتماً بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و به افراد فاقد ماسک سرویس ندهند.

او ابراز داشت: طی دو روز گذشته خانواده‌هایی که مراسم عروسی در تالار‌ها داشتند مراسم لغو شد و تا زمانی که زنجان قرمز است برگزاری مراسم در تالار‌ها امکان پذیر نیست.

 

فرماندار زنجان گفت: طی روز‌های گذشته بستری‌ های سرپایی‌ کرونا در زنجان افزایش یافته است و باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در زنجان افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.