تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ شنبه دوم مردادماه را مشاهده می کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ شنبه دوم مردادماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می کنید.

روزنامه خبر شمال با انتخاب تیتر"قانون بی قانونی" در خصوص بی توجهی مسئولین نسبت به نابودی جنگل های شمال کشور نوشت.

درحالی‌که به دلیل شرایط کم‌آبی کنونی ایران، ساخت‌وساز سدها متوقف شده بود،اما برخی از این سدها کار خود را از سر گرفتند.سد‌های چومان و کانی گویزان در بانه، سد سیکان در ایلام، سد چراغ ویس در سقز، سد نسا در بم، سد‌های زیبا محمد و مبلغی در لرستان سد‌هایی هستند که امسال اجازه ادامه کار به آن‌ها داده‌شده است. درواقع این‌ها سد‌های در دست اجرا بودند که ادامه کارشان متوقف‌شده بود، اما اکنون اجازه ادامه کار به آن‌ها در سال ۹۷ داده‌شده و بدون اینکه به تغییر الگو‌های بارش و تغییر اقلیم در کشور توجهی شود، قرار است میلیارد‌ها تومان برای ساخت این سد‌ها صرف شود. روزنامه کارون این موضوع را با تیتر"سدسازی های فاجعه بار" پیگیری کرده است.

بازار خودرو چند روزی است که حال و روز خوبی ندارد.این گفته یکی از نمایشگاه دارانی است که از گرانی ها و نبود مشتری در این بازار همیشه آشفته گله دارد.حال نع تنها بازار خودروهای داخلی بلکه بازار خودروهای خارجی هم نوسان های عجیب و غریبی دارد.این موضوع را روزنامه یاقوت وطن با انتخاب تیتر"خودرو در تعقیب دلار"چیگیری کرده است.

 

خبر شمال

تماشا

قدس

بامداد جنوب

باختر

وارش

دیار پاکان

پیام ما

افسانه

دریا

خراسان ورزشی

زاینده رود

عسلویه

خراسان

اصفهان زیبا

گویه

طلوع

سبحان

بشارت کیش

شهرآرا

اصفهان امروز

آفتاب یزد

مهد تمدن

نقد حال

سپهر ایرانیان

شهرآرا

اخبار اصفهان

کرمان امروز

خبر جنوب

کاغذ وطن

اقتصاد کیش

روزنامه آذربایجان

صبح کاسپین

بشارت یزد

سیمای شهر

خراسان جنوبی

ساقی آذربایجان

خراسان رضوی

کارون

یاقوت وطن

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.