موسی نژاد گفت: مددکاران کمیته امداد به آن دسته از مددجویان سالمندی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند مشاوره‌های لازم را ارائه داده و آنان را نسبت به ضرورت دریافت واکسن کرونا آگاه می کنند.

 قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: از آنجایی که جمعیت زیادی از جامعه تحت حمایت کمیته امداد را قشر سالمندان تشکیل می‌دهد موضوع سلامت این افراد و بستر سازی برای برخورداری این قشر از واکسن کرونا از جمله برنامه‌های این نهاد در حوزه حمایت و سلامت است.

او افزود: به همین خاطر یکی از وظایفی که در شرایط کنونی بر عهده مددکاران این نهاد قرار گرفته و به آنان ابلاغ گردید مراجعه به خانواده‌های مددجو و ارائه مشاوره و دعوت از خانواده‌هایی است که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند .

موسی نژاد اظهار کرد: نظر به اهمیت سلامت خانواده‌های مددجو و ایمن سازی آن‌ها در مقابل کرونا، مددکاران کمیته امداد به آن دسته از مددجویانی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند مشاوره‌های لازم را ارائه داده و آنان را نسبت به ضرورت دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن آگاه و تشویق خواهند کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.