استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ورود خودرو‌ها باپلاک غیر بومی در روز‌های آخر هفته به استان‌ تا پایان شهریورماه ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا گفت: ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به استان در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته تا پایان شهریور ماه ممنوع است.

کلانتری با بیان اینکه رعایت حقوق مردم برای حفظ جان و سلامت آن‌ ها وظیفه همه است افزود: با هدف سلامت مردم دورکاری کارکنان، برگزار نکردن اجتماعات عروسی و ترحیم، کاهش ترددها، ممنوع بودن ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی در روز‌های پایانی هفته و تمدید اعمال محدودیت‌ ها در شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان پا برجا است.

او بیان کرد: بیماریابی و تست گیری در استان ۱۰ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و در حالی که استان‌ های دیگر پیک پنجم را تجربه می‌کنند، ما دو پیک کمتر داشته‌ ایم و پیک سوم کرونا را در استان تجربه می‌کنیم.
 
استاندار عنوان کرد: برخی از افراد هستند که با جان مردم بازی می‌کنند و به دستورالعمل ها توجهی ندارند و گاهی مشاهده می‌شود که مراسم عروسی با جمعیت زیاد در استان برگزار می‌شود.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.