شریعتمداری از پرداخت بدهی دولت به صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییتی نوشت: ‌ایام‌ عید است و وقت ‌خبر خوب 

کاری از جنس کارستان!

بدهی بعضا چند ده ساله دولتها به صندوق های بازنشستگی برای بار دوم پس از سال ۹۹ با واگذاری سهام شرکت‌های دولتی دردولت به تصویب رسید.

سهم سازمان تامین اجتماعی ٨٩ صندوق کشوری ٣٠و صندوق روستاییان هزار میلیارد تومان است.

خبر خوب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بجای این حرفا که دوزار توش نیست برای بازنشستگان بیمه شدگان تامین اجتماعی حقوقها رو افزایش دهید و ماوتفاوت افزایش حقوق هایی که قرار بود بریزید به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی در این ایام عید ولایت می ریختین به حساب بازنشستگان همسان سازی می کردیت حقوقها رو با حقوقهای بازنشستگان کشوری و صندوقهای بازنشستگان رو یکی می کردیت عادلانه تا عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف برقرار شود تا خوشحال شوند در این ایام خبری که توش دوزار پول نباشه که مردم بینوا بتونن بزنن به یه زخم زندگیشون مفتش گرونه و به درد لای جرز دیوار می خوره مردم گوششون از وعده های سر خرمن بزک نمیر بهار میاد کمبیزه با خیار میاد پر و لبریز شده حالشون از خبرهای خشک خالی که توش دوزار نیست و عدالت اجتماعی یکپارچه توش نباشه بهم می خوره . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار