سردار کرمی بابیان اینکه زنجانی ها در دفاع مقدس بسیارخوب ظاهرشدند، گفت: مردم زنجان بعد از دفاع مقدس نیز در خط مقدم مقابله با فتنه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) بااشاره به اینکه پائیز امسال مراسم اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: از این‌رو در حال آماده کردن فضای دفاع مقدسی در استان زنجان هستیم و امیدواریم به لطف شهداء کنگره باشکوهی را در مهر امسال برگزار کنیم.

او در ادامه به رشادت‌های شهید یاور معروفخانی از شهدای شاخص شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: این شهید و دیگر شهدای شهرستان ابهر در دفاع مقدس حماسه آفریدند و تا می‌توانستند مقر‌های دشمنان را منهدم می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امنیت امروز کشور را مدیون زحمات شهداء در دفاع مقدس دانست و ادامه داد:  بعد از دفاع مقدس نیز مدافعان حرم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به امنیت کشور ثبات بخشیدند.

او بابیان اینکه مردم استان زنجان در هر برهه‌ای که انقلاب به حضور مردم در صحنه نیاز دارد پیش‌قدم شده‌اند، گفت: ۹ دی ماه ۹۶ اغتشاشگران شورش کردند و در پاسخ به این اغتشاشات علی‌رغم میل باطنی برخی از مسئولان وقت استانی و مردم ابهر در ۱۰ دی ماه به این اغتشاشات پاسخ دادند.


سردار کرمی به حضور پرشور مردم در مقابله با فتنه ۹۸ اشاره کرد و گفت: مردم زنجان ساعت ها زیر کولاک ماندند و فتنه را شدیداً محکوم کردند و این موضوع مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت؛ حضرت آقا فرمودند که این حرکت عظیم نخست از زنجان و بعد از تبریز آغاز شد و سرانجام در کل کشور حرکت مقابله با فتنه قوت گرفت.

او افزود: از همه جوانان می‌خواهم که راه شهدا را ادامه دهند چراکه دشمنان از همین روحیه شهادت‌طلبی و عاشورایی جوانان واهمه دارند و نباید اجازه بدهیم که دشمنان این روحیه را نشانه بگیرند.

سردارکرمی ادامه داد: در دفاع مقدس که از آن به عنوان جنگ جهانی سوم یاد می‌کنند کل دشمنان خواستند که ایران را نابود کنند، ولی همین روحیه عاشورایی جوانان سبب شد که دنیا مقابل ما شکست بخورد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.