در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۷ هزار و ۸۰۰ دز واکسن تزریق شد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: روز گذشته در زیر مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک ۷ هزار و ۸۰۰ دز واکسن تزریق شد.

جمالیان افزود: پیش بینی می‌شود با افزایش واردات و استقبال مردم از واکسن ایرانی این میزان تزریق در روز‌های آینده چند برابر شود.

او همچنین از تزریق واکسن به گروه‌های شغلی حساس نظیر رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی هم خبر داد و گفت: از هفته آینده همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک از مردم خواست طبق ساعات نوبت دهی و ارسال پیامک در محل‌های تزریق واکسن حاضر شوند تا ازدحام جمعیت در مراکز اتفاق نیافتد.

او ادامه داد: با اضافه شدن یک مرکز دیگر به مراکز تزریق واکسن کرونا و همچنین افزایش ساعات خدمات رسانی این مراکز روند تزریق واکسن در اراک شتاب گرفته است.

جمالیان تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدحام مردم و سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون گروه‌های هدف، از روز گذشته مراکز تزریق واکسن در دو نوبت صبح و عصر به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار