رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز توزیع واکسن کرونا تا کنون ۱۱۱ هزار و ۹۷۳ دوز واکسن به استان وارد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از آغاز توزیع واکسن کرونا تا کنون ۱۱۱ هزار و ۹۷۳ دوز واکسن وارد استان شده است و ۱۲ درصد از جمعیت هدف استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

او افزود: در حال حاضر ۷۸ درصد از جمعیت بالای ۸۰ سال، ۷۷ درصد از جمعیت ۷۵ تا ۷۹ سال، ۷۷ درصد از جمعیت ۷۰ تا ۷۴ سال و ۶۲ درصد از جمعیت ۶۵ تا ۶۹ سال استان در مقابل کرونا واکسینه شدند و واکسیناسیون ۶۰ تا ۶۴ سال در حال اجرا است.


بيشتر بخوانيد


جزایری اضافه کرد: هر سه روز یک‌بار محموله جدید واکسن کرونا وارد استان می‌شود و در روز‌های گذشته رکورد واکسیناسیون چهار هزار و ۷۵۴ نفر در طول ۲۴ ساعت در استان ثبت شد.

او گفت: واکسیناسیون معلمان و اساتید، پرسنل راهور و پلیس‌راه و عشایر بالای ۱۸ سال استان نیز در مردادماه ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته است.

جزایری ادامه داد: در حال حاضر میزان رعایت موارد بهداشتی در کشور ۴۸ درصد و در استان ۵۰ درصد است که لازم است برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برخی از محدودیت‌ها با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار