سرمربی تیم ملی فوتسال درباره پیروزی ملی پوشان برابر لیتوانی در چارچوب رقابت‌های دوستانه تایلند توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی امروز تیم ملی برابر لیتوانی اظهار داشت: در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی‌های خودش را دارد. بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی که میزبان جام جهانی است، قرار گرفتیم. لیتوانی، تیم فیزیکی و خوبی است . در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

او در ادامه افزود: بازیکنان ایران امروز خیلی خوب برابر لیتوانی ظاهر شدند و با هوش بالا توانستند برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کنند. با توجه به زمان کمی که داشتیم، به نتیجه دلخواه رسیدیم. در نیمه دوم سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به باتجربه‌ها استراحت دادیم و نیرو‌های جوان را وارد زمین مسابقه کردیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران ادامه داد: به دنبال کار دفاعی و هماهنگی لازم بین بچه‌ها بودیم. در این دیدار از ۱۵ بازیکن استفاده کردیم و فقط یک دروازه بان ما امروز بازی نکرد.

ناظم الشریعه در پایان خاطر نشان کرد: از نتیجه بازی راضی هستم و فکر می‌کنم شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم. البته نباید سایر حریفان را دست کم بگیریم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. مهمترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار