دبیر ستاد مقابله با کرونا امروز تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی را ۵۸۲ نفر اعلام کرده است که ۲۶ نفر بیش از دیروز است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد در شبانه روز گذشته ۵۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر هم عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که ۷۲ نفر به طور قطع کرونا دارند.

او تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی را در زمان کنونی، ۵۸۲ نفر اعلام کرد و افزود: اکنون ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۶ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز کرونا بلای جان ۵ نفر شده است، قربانیان جدید کووید ۱۹ را ۵ مرد ۹۰، ۸۶، ۵۰، ۴۸ و ۴۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، تنفسی، فشار خون و دیابت برشمرد.

به گفته کشمیری، تا کنون  هزار و ۳۸۵ نفر به علت ابتلا به کرونا در استان بوشهر جان باخته‌اند.


بیشتر بخوانید


او همچنین ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۱۰۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۰ نفر به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۲ هزار و ۷۳۹ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.