فرماندار شهرستان سامان گفت: از آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون ۱۳.۴ درصد جمعیت این شهرستان علیه این بیماری واکسینه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده است و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شش مرکز تزریق واکسن کرونا در این شهرستان انجام شد.

او افزود: وضعیت رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در شهرستان سامان از زرد به نارنجی در روز‌های اخیر تغییر کرده است و این شهرستان هم‌اکنون در آستانه ورود به رنگ‌بندی قرمز کرونایی قرار دارد.


بيشتر بخوانيد


اکبریان اضافه کرد: تمامی فعالیت‌های گردشگری، باشگاه‌های رفتینگ و باغ‌های گردشگری در شهرستان سامان تا اطلاع بعدی تعطیل و هرگونه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ممنوع است.

او گفت: چهار ورودی اصلی این شهرستان از سمت استان اصفهان، از چهارشنبه هر هفته تا شنبه هفته بعد کنترل و محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها، جرائم و جلوگیری از ورود افراد غیربومی، مسافران و گردشگران به داخل این شهرستان اعمال خواهد شد.

اکبریان ادامه داد: در این مدت شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان سامان از هرگونه تجمع در آرامستان‌های شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان جلوگیری و بخشداران بر روند این مهم، نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار