با خرابی تلفن ثابت چه کنیم؟

صفحه مجازی شرکت مخابرات پستی را درباره راهکارهای موثر در هنگام خرابی تلفن ثابت منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی منتسب به شرکت مخابرات ایران هر از چندگاهی پست‌های آموزشی درباره راهکارهای مناسب برای حل مشکلات مشترکان و یا اخطارهایی درباره خطرات احتمالی که ممکن است مشترک را هنگام استفاده از خدمات این شرکت تهدید کند، منتشر می‌کند.

این صفحه در آخرین پست خود راهکارهایی را که مشترکان هنگام قطعی تلفن ثابتشان می‌توانند انجام دهند تا مشکلشان مرتفع شود منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


" برای رفع خرابی تلفن چه كار بايد كرد ؟
درصورت به وجود آمدن هر مشکل برای خط تلفن ثابت شما در ابتدا باید چند مورد را درخصوص تلفن و کابل‌کشی تلفن منزل و ساختمان بررسی‌کنید و پس از بررسی این موارد با سامانه‌‌های رفع خرابی مخابرات ارتباط برقرار کنید.
ابتدا درصورت بروز مشکل برای خط تلفن ثابت خود سلامت دستگاه تلفن و سیم کشی‌های داخل منزل و ساختمان، ترمینال و پریز تلفن را بررسی کنید، پس از بررسی صحت این موارد، مشترکین تلفن ثابت برای اعلام خرابی تلفن خود می‌توانند با شماره ۲۰۱۱۷ تماس‎بگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام‌کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع‌خرابی تلفن آنان اقدام‌شود.
در صورت طولانی شدن بیشتر از سه روز مشترکین می توانند با واحد ارتباط مردمی، شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند "

پست مخابرات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۰۸ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام تلفن ثابت خونه من قطع شده از داخل خونه وتلفن نیست به 2020 زنگ میزنم فقط داره تبلیغات میکنه لطفا روی تلفنها یه پنلی ایجاد کنید تا ما تبلیغات دور بزنیم ده بار گرفتم هیچ کس پاسخی نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۶ تير ۱۴۰۱
یه هفته اس کابل تلفن کوچه دزدیدن ده بار اطلاع دادن هنوز وصل نشده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
باسلام باامروز الان بمدت یه هفته میشه که تلفن ثابتم خونم هی قطع ووصل میشد امروز بعداز ظهر کلادیگه قطع قطع شدبدهی هم نداشتم ولئ من موندم از بیرون تماس میگیرم بوق آزاد میخوره ولی اصلا صدای گوشی در نمیاد گوشی رو برمیدارم که تماس بگیرم اصلا هیچ بوقی نمیخوره چند بارهم به سامانه 20117تماس گرفتم اما درست نشد که نشد
Iran (Islamic Republic of)
انسیه معماریانی
۱۴:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام. خراب بشه اون مخابرات . شما که بلد نیستین از طریق سایت و الکترونیک مشکل مردم و حل کنین مثل ادم و مثل قدیم یک نیرو بزارین جواب ادم و بده . این کار ها به شما که تو ایران زندگی میکنین نیومده. هر زمان مثل کشورهای پیرشفته شدید تقلید کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
بدرد نخوره بخصوص که روزا تعطیل تعطیلن صد رحمت به قدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
سلااام لطفا کمک کنین تلفن ثایت خونمون نصف شب به خونه یه نفر دیگه زنگ میزنه و تلفن ثابت خونه اونام همین طور و همزمان به ما زنگ میزنه... خود تلفنا زنگ میزنن و زمانش هم کم هست... این یعن یچی چراا این اتفاق میوفته؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله عباس نصاری
۲۱:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خرابی تلفن ثابت
آخرین اخبار