به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی منتسب به شرکت مخابرات ایران هر از چندگاهی پستهای آموزشی درباره راهکارهای مناسب برای حل مشکلات مشترکان و یا اخطارهایی درباره خطرات احتمالی که ممکن است مشترک را هنگام استفاده از خدمات این شرکت تهدید کند، منتشر میکند.
این صفحه در آخرین پست خود راهکارهایی را که مشترکان هنگام قطعی تلفن ثابتشان میتوانند انجام دهند تا مشکلشان مرتفع شود منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده میکنید:
بیشتر بخوانید
" برای رفع خرابی تلفن چه كار بايد كرد ؟
درصورت به وجود آمدن هر مشکل برای خط تلفن ثابت شما در ابتدا باید چند مورد را درخصوص تلفن و کابلکشی تلفن منزل و ساختمان بررسیکنید و پس از بررسی این موارد با سامانههای رفع خرابی مخابرات ارتباط برقرار کنید.
ابتدا درصورت بروز مشکل برای خط تلفن ثابت خود سلامت دستگاه تلفن و سیم کشیهای داخل منزل و ساختمان، ترمینال و پریز تلفن را بررسی کنید، پس از بررسی صحت این موارد، مشترکین تلفن ثابت برای اعلام خرابی تلفن خود میتوانند با شماره ۲۰۱۱۷ تماسبگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلامکنند تا در اسرع وقت نسبت به رفعخرابی تلفن آنان اقدامشود.
در صورت طولانی شدن بیشتر از سه روز مشترکین می توانند با واحد ارتباط مردمی، شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند "
انتهای پیام/