رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : با توجه به برآورد انجام شده از بازار مرغ، کرمانشاهیان روزانه به ۱۲۰ تن مرغ نیاز دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : ذخایر مرغ منجمد در اختیار پشتیبانی امور دام بوده که در سردخانه‌های استان کرمانشاه ذخیره می‌شود.

او گفت : با تصمیم اعضای ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه ۳۰ تن مرغ منجمد به صورت روزانه در کنار مرغ گرم توزیع می‌شود.

 دارابی افزود: کل ذخایر مرغ منجمد استان کرمانشاه ۲۰۰ تن بوده که طبق قول‌های داده شده جهاد کشاورزی ۲۰۰ تن دیگر از تهران تهیه و به این استان وارد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به نحوه نظارت بر بازار مرغ، افزود: این سازمان ۴۰ بازرس داشته که با این حجم مرغ فروشی در سراسر این استان تأخیر بازرسان امری بدیهی است، اما طبق قول‌های داده شده با کمک بازرسان اتاق اصناف و استفاده از ظرفیت نیرو‌های بسیج این مشکل برطرف می‌شود.

دارابی نیاز روزانه استان کرمانشاه به مرغ را یک صد و ۲۰ تن در روز اعلام کرد و گفت: این مقدار شامل ۹۰ تن مرغ گرم و ۳۰ تن مرغ منجمد بوده تا کمبود مرغ بازار برطرف شود.

او افزود: بر اساس ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه باید میزان مرغ گرم روزانه تعیین و به جای کسری آن نسبت به ۱۲۰ تن، مرغ منجمد توزیع شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.