مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از خانواده‌ها خواست پیش از پرداخت شهریه فوق برنامه، فهرست برنامه‎ هایی را که مدرسه قرار است اجرا کند،از مدیر بخواهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: دریافت وجه اضافی از خانواده‌ها هنگام ثبت نام، منوط به اجرای فعالیت‌های فوق برنامه و با رضایت کتبی خانواده‌ها است. خانواده‌ها نیز قبل از پرداخت شهریه فوق برنامه، باید فهرست برنامه‎ هایی را که مدرسه قرار است در سال تحصیلی اجرا کند، از مدیر مطالبه کنند.

او افزود: مدارس دولتی به جز هزینه کتاب و بیمه، حق دریافت هیچ گونه وجه غیرداوطلبانه از خانواده‌ها ندارند و اگر تخلفی صورت گیرد، بدون چشم‌پوشی با مدیر متخلف برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند از روی اختیار و رضایت برای بهبود کیفیت فعالیت‌ها به مدارس کمک کنند.

کرمی عنوان کرد: مدارس خاص، هیات امنایی و غیردولتی هم باید بر اساس بخشنامه‌های وزارت آموزش و پرورش، از خانواده‌ها شهریه دریافت کنند.

او از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خواست بر روند ثبت‌نام مدارس با جدیت نظارت کنند و اجازه هیچ گونه تخلفی را ندهند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین گفت: تاکید وزارت آموزش و پرورش بر بازگشایی حضوری مدارس در اول مهر است، اما همه تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا و نحوه اجرای طرح واکسیناسیون معلمان هستیم.

کرمی افزود: پیش‌دبستانی‌ها در سال تحصیلی آینده به شیوه حضوری و مجازی فعالیت خواهند کرد و امیدواریم خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در پیش دبستانی‌ها بیشتر استقبال کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.