فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از دستگیری ۲ سارق با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت موفق شدند سارقان و مخفیگاه آن ها را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه سارقان شده و ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۲۵ فقره سرقت لوازم منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی لوازم کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

او ادامه داد: شهروندان جهت مراقبت از اموال و سرمایه‌های خود ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و محافظتی در صورت هرگونه تحرک مشکوک در محل زندگی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.