امام جمعه شهرکرد گفت: واقعه غدیر محتوای تحول‌آفرین برای بشریت و رساندن بشریت به اوج از اهداف واقعه غدیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت تبیین واقعه غدیر گفت: ماهیت این واقعه تاریخی برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

او افزود: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند.

نکونام، امام‌شناسی و افزایش معرفت در جامعه و تبیین واقعه غدیر از ضروریات امروز جامعه است و باید محتوای غدیر، ولایت، امامت، حاکمیت و راهبری بشریت برای مردم تبیین شود.


بیشتر بخوانید

بیننده ویژه برنامه عید ولایت از شبکه جهان بین باشید


او با اشاره به اینکه رساندن بشریت به اوج یکی از اهداف واقعه غدیر است، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تبیین این واقعه استفاده شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: جمهوری اسلامی یک نظام بر پایه ولایت و غدیر است و دشمنان در فکر براندازی نظام هستند و مردم با هوشیاری و بصیرت و تابعیت از رهبری اجازه نخواهند داد دشمن پیروز گردد.

نکونام با تاکید بر اینکه همه افراد باید مروج غدیر باشند، گفت: ترویج فرهنگ غدیر برای نسل‌های آینده یک تکلیف است و در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت فضای مجازی و فضاسازی شهری برای معرفی جایگاه غدیر استفاده کرد.

او گفت: غدیر یک جشن ابدی است و اجرای برنامه‌های مختلف در راستای معرفی غدیر اهمیت بالایی دارد و در این هفته برنامه‌های مختلف از جمله اطعام نیازمندان از سوی هیات‌های مذهبی، دستگاه‌های اجرایی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: عید غدیر ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار