نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماز جمعه؛ حلقه اتصال بین مردم و حکومت

نماینده ولی فقیه در گلستان نماز جمعه را حلقه اتصال بین مردم و حکومت دانست و گفت: بازآفرینی هویت نماز جمعه نیازمند جریان سازی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با امامان جمعه سراسر استان گفت: تریبون نماز جمعه ندای مردم و حلقه اتصال بین مردم و حکومت بوده و دفاع از این تریبون دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

او با تاکید بر لزوم جریان سازی پیرامون بازآفرینی هویت نماز جمعه و ارتقای ظرفیت هدایتگری این نهاد، عنوان کرد: هدف از گرامیداشت این ایام بازخوانی و مرور آثار و برکات حضور مردم در نماز‌های جمعه، تشریح خدمات و دستاورد‌های ارزشمند نهاد نماز جمعه در سطوح ملی و استانی به ویژه در ایام شیوع کرونا و تبیین دیدگاه‌های امامین انقلاب درخصوص نماز جمعه تراز نظام اسلامی است.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هم در این جلسه گفت: تریبون اصلی نظام، نماز جمعه است که در آن سیاست‌های کلی نظام و سیاست‌های مقام معظم رهبری از طریق این تریبون به مردم تبیین می‌شود.

او افزود: تربیون نماز جمعه تربیون بصیرت و آگاهی دهنده است که از سویی خدمات نظام را به مردم بازگو و از طرفی خواسته‌های مردم را به مسئولین منتقل می‌کند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ق 

برچسب ها: نورمفیدی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.