نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در پیام آیت الله مصطفی محامی  آمده است: خبر تأسف‌انگیز درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از مدیران جهادی و کارآمد کشور موجب تألم و تأثر شد.

ایشان خدمات شایانی را به ساکنان مناطق محروم کشور بویژه مردم نجیب سیستان و بلوچستان ارائه کردند که تا سال‌ها در خاطر این مردم حق‌شناس باقی خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب خانواده داغدار آن مرحوم و همکاران گرامی ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

در پیام مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام‌جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان نیز آمده است: خبر درگذشت مهندس علیرضا تابش باعث تأسف و تألم شد.
این پیام می‌افزاید: مرحوم تابش سالیان متمادی در کسوتِ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلسوزانه به هموطنان عزیز خدمت کرد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده و همکاران مرحوم برای ایشان مغفرت و علوّ درجات و برای خانواده و سایر بازماندگان اجر و صبر از بارگاه الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار