مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از عموم شهروندان و هنرمندان برای شرکت گسترده در مسابقات کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،رضا مردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان آبادان گفت: فعالیت های صورت گرفته توسط کتابخانه های عمومی در فضای مجازی که در سطح کشوری برگزار شده، قابل تمجید و ارزشمند است.

او ضمن دعوت از عموم شهروندان و هنرمندان برای شرکت گسترده در مسابقات کتابخوانی رضوی افزود: تنوع منابع این جشنواره برای رده های مختلف سنی و شیوه برگزاری آن به نحو شایسته برنامه ریزی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند تلاش همه ادارات و روابط عمومی ها در راستای جذب شهروندان و خانواده ها به مشارکت در مسابقه کتابخوانی رضوی شد.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان ‌نیز گفت: شهروندان و علاقمندان به فراگیری علوم اهل بیت علیهم السلام به منظور مشارکت در این جشنواره می توانند پس از مراجعه به سامانه www.samakpl.ir و انجام ثبت نام، نسبت به مطالعه کتاب های مذکور و شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

او مهلت شرکت در مسابقه را تا یکم آبان ۱۴۰۰ اعلام کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی فرهادی
۱۵:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام.با تشکر از زحمات اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان و همه همکاران پرتلاش،ارگانها،سازمانها و نهادها که با تمام جدیت به این امر اهتمام داشته.امید که همه بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راه اشاعه فرهنگ ناب اسلامی در جامعه برداریم.