نماینده شیراز در مجلس گفت: اطمینان می‌دهیم که هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و بحث محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی گفت: از دولت انتظار داریم در فرصت باقی مانده مواردی که مربوط به تقسیمات کشوری می‌شود، از جمله داریون شهر شیراز را حل کند.

وی افزود: از دولت آینده هم می‌خواهیم تا در اولین فرصت برای حل بهم ریختگی حقوق ها، لایحه‌ای به مجلس ارسال کند، زیرا مردم از ما توقع و انتظاراتی دارند. به نظر می‌رسد شاید مجلس به تنهایی نتواند این عدم تعادل در حقوق‌ها را حل کند، بنابراین نیاز به ارائه لایحه از سوی دولت وجود دارد تا بتوان حقوق‌های بالا را تعدیل و حقوق‌های پایین را افزایش داد.

نماینده مردم شیراز با اشاره به برخی شائبه‌ها درخصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: اطمینان می‌دهیم که هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و بحث محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست

وی ادامه داد: همچنین خط دو انتقال آب شیراز، علی رغم افتتاح هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده است و انتظار داریم این مشکل به زودی حل شود.

قادری تاکید کرد: برخی اعلام کرده اند که بازار سیمان در اختیار ۱۵ نفر قرار دارد و اگر این ادعا صحت داشته باشد، باید دستگاه‌های نظارتی برخورد‌های لازم را انجام دهند و در صورت عدم صحت این ادعا با افراد مطرح کننده این مسائل باید برخورد شود.

وی ادامه داد: با وجود تمام خشکسالی‌ها و مشکلات به نظر می‌رسد این مشکل به وزارت نیرو و مجلس بازمی‌گردد، زیرا نتوانسته ایم برای جذب مشارکت‌های مردمی موفق عمل کرده و مشکل را حل کنیم. همچنین تا زمانی که آیین نامه داخلی مجلس اصلاح نشود، نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار