دفتر خدمات قضایی و ملاقات تصویری الکترونیکی زندان مریوان با حضور معاون دادگستری کل استان و مدیرکل زندان‌های استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کردستان در راستای تحقق برنامه‌های طرح تحول قوه قضاییه با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مریوان و مدیرکل زندان‌های استان کردستان باجه دفتر خدمات قضایی الکترونیکی و باجه ملاقات تصویری الکترونیکی زندان شهرستان مریوان را افتتاح کرد.

او در این مراسم اظهار داشت: در باجه دفتر خدمات قضایی زندان مریوان که چهارمین باجه خدمات قضایی زندان‌های استان به شمار می‌رود تمامی خدمات الکترونیکی که در دفاتر خدمات قضایی ارائه می‌شود از جمله تنظیم دادخواست، تهیه لوایح، درخواست تجدیدنظرخواهی و مواردی دیگر به زندانیان ارایه می‌شود.

رشیدی در رابطه با دفتر ملاقات تصویری الکترونیکی زندان گفت: شیوه ملاقات الکترونیک زندانیان با خانواده هایشان در بستر امن سامانه‌های قوه قضاییه صورت می‌گیرد و هیچ گونه هزینه‌ای برای آن‌ها ندارد.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کردستان یادآور شد: پس از هماهنگی‌های لازم و احراز هویت، لینک برقراری ارتباط تصویری از طریق پیامک توسط اپراتور و ناظر ملاقات الکترونیکی به گوشی هوشمند یا رایانه شخصی خانواده زندانی ارسال می‌شود و آن‌ها با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود، وارد پایگاه الکترونیک قوه قضاییه شده و ملاقات تصویری خود را برقرار می‌کنند و در مدت زمان تعیین شده امکان ملاقات صوتی و تصویری مهیا می‌شود.

همچنین در ادامه این مراسم، مسوولین به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.