اجرای طرح ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در همدان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای طرح ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش به منظورکاهش ترافیکی در سطح شهر همدان خبر داد.

حسین مردانی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اظهار داشت: نبود مکان مناسب برای بساط گستری میوه فروشی وانت بار‌ها در سطح شهر موجب بروز مشکلات فراوانی از جمله افزایش بار ترافیکی، امکان بروز تصادف و کاهش زیبایی بصری در سطح شهر شده است.

او ضمن تاکید بر انجام برنامه ریزی مناسب جهت زمانبندی دقیق در اجرای طرح ساماندهی وانت بار‌ها بیان کرد: در فاز اول این طرح ضمن تهیه و تدوین دستورالعمل طرح ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش، اقدام به انجام پایش به روز و مجدد آنان و مشخص نمودن تعداد و شرایط در جهت شناسنامه دار شدن آن‌ها و تشکیل پرونده‌های کامل و جامع به منظور جلوگیری از افزایش تعداد وانت بار‌های میوه فروش موجود صورت گرفته است.

او اشاره به فاز دوم طرح که بخش اجرایی طرح را شامل می‌شود، افزود: در این قسمت ضمن مکان‌یابی مناسب جهت اجرای این طرح و تعیین سایت پلان‌ها، نصب تابلو برای معرفی محل استقرار وانت‌بار‌های میوه فروش، طراحی ورودی و خروجی‌های مناسب، خرید سرویس‌های بهداشتی پیش‌ساخته و ایجاد جذابیت‌های محیطی در سایت‌ها از جمله اقدامات در نظرگرفته شده در فاز دوم طرح خواهد بود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان اضافه کرد: توقف وانت‌بار‌ها در سطح شهر ممنوع است و با تداوم طرح ساماندهی، در هفته‌های آتی برچسب‌های بغل نویسی شده برای وانت‌بار‌ها طراحی و نصب خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.