کرمان، مزین به القاب امام علی (ع)

معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: آثار تایپوگرافی هنرمندان کرمانی به مناسبت عید غدیر در سطح شهر کرمان اکران شد.

مهدی بذرافشان، معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در آستانه عید غدیر خم، آثاری از هنرمندان حاضر در کارگاه تایپوگرافی علی ولی الله  در سطح شهر کرمان اکران شد.

او افزود: در اکران شهری تایپوگرافی القاب امام علی (ع) به مناسبت عید غدیر، آثاری از هادی طالبی زاده، امین زاده‌تقی، سیدجواد میرحسینی، مهلا میرزایی و عارفه معین الدینی به چشم می‌خورد.

بذرافشان بیان داشت: کارگاه تایپوگرافی علی ولی الله  با حضور هنرمندان گرافیست کرمانی و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان به صورت گعده‌های  (نشست های ) خود‌جوش از پارسال  آغاز به کار کرده‌است.

او تصریح کرد: آثار هنرمندان حاضر در این کارگاه، علاوه بر اکران‌های شهری در نمایشگاه‌های مختلف کشوری و بین‌المللی به نمایش‌درآمده و در جشنواره‌های معتبر نیز نظر داوران را جلب کرده‌است.

تایپوگرافی، زبان بصری و هنر نوشتن کلمه یا جملات بسیار کوتاه با شکل و سبکی ویژه است که بار تصویری و نمایشی  بالایی دارد و هویت چیزی را می رساند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار