نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مسائل مهم روز در نماز جمعه تحلیل می شود

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: در نماز جمعه مهمترین مسائل روز تحلیل می شود و نمازی بسیار معنادار و پرمحتوا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی صبح امروز به همراه اعضای ستاد نماز جمعه ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه دراستان کرمان تشکر کرد و گفت: نماز جمعه دارای سه محور اساسی است که محور اول آن عبادی است، چون هرچه درعبادت شرط است در نماز جمعه هم شرط است و نماز کاملا عبادی، مورد توجه و محل توصیه مردم به اخلاق، معنویت و تقوا است.

او افزود: رکن دوم نماز جمعه حضور پررنگ مردم در یک اجتماع فرهنگی است که این از ابتکارات اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: محور سوم جمع شدن جهت دار مردم است تا درباره مهمترین مسائل روز خود صحبت و گفت و گو کنند و تحلیل آن را در منطقه داشته باشند و نماز جمعه نمازی بسیار معنادار، پرمحتوا و مهم در احکام دینی است.

امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم گفت: عید غدیر عید تکمیل و هدایت انسان است و جشن بسیار بزرگ و عید ارزشمند مسلمانان است.

صدفی، رییس ستاد نماز جمعه کرمان هم پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را گرامیداشت و گفت: نماز جمعه سنگر و محل دفاع از ارزش‌های دینی، ایمان و... است.

او افزود: عید غدیر ازبزرگترین اعیاد همه مسلمانان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع این روز گرامیداشت و بزرگداشت اسلام می باشد و روز تکمیل دین برای همه مسلمانان بشمار می آید و بزرگترین سرمایه الهی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار