بزرگترین کارخانه تولید ماشین آلات کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه در بیرجند، کشور را از واردات کوره‌های پخت صنعت کاشی بی نیاز کرده است.

خسروی مسئول واحد تولید ماشین آلات کارخانه کاشی و سرامیک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این واحد تولیدی از سال ۹۸ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

او افزود: بخشی از مواد اولیه این واحد تولیدی برای ساخت ماشین آلات از کشور چین وارد شده و عمده آن از داخل کشور تأمین می‌شود.

خسروی اظهار کرد: مواد اولیه این واحد تولیدی شامل آهن آلات، آجر و مواد نسوز است که آهن و آجر از داخل کشور تأمین می‌شود و تنها مواد نسوز است که از سایر کشور‌ها به ایران می‌آید.


بیشتر بخوانید


مسئول واحد تولید ماشین آلات کارخانه کاشی و سرامیک تصریح کرد: این واحد یک شعبه دیگر در یزد دارد و در شعبه بیرجند ۲۰ کارگر مشغول به کار هستند.

او ادامه داد: محصولات این واحد به شهر‌های یزد و اردکان ارسال می‌شود و یک کارخانه تولید کاشی و سرامیک که قرار است به تازگی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند راه اندازی شود، ماشین آلات خود را از این واحد تأمین می‌کند.

خسروی با اشاره به موانع پیش روی این واحد گفت: وام‌هایی برای رفع مشکلات این واحد درخواست شده است، اما روند اجرایی آن به کندی پیش می‌رود.

مسئول واحد تولید ماشین آلات کارخانه کاشی و سرامیک عنوان کرد: تجهیز واحد به دستگاه‌های مدرن تر، نیازی است که اکنون باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.