مسئول امور باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: شیوع ویروس کرونا باشگاه داران لرستان را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان متضرر کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخرم آباد، علیرضا معتمدی  مسئول امور باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، باشگاه داران لرستان را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان متضرر کرده است.

علیرضا معتمدی افزود: ۸۵۶ باشگاه مجاز ورزشی در لرستان وجود دارد که بیش از ۴۰ درصد آن‌ها باشگاه بدن سازی است و رشته‌هایی همچون آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان در جایگاه بعدی قرار دارند.

او ادامه داد: بعد از این رشته ها، رشته‌های رزمیِ کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ و ووشو و همچنین رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، کوهنوردی، ژیمناستیک و سوارکاری بیشترین تعداد باشگاه‌های ورزشی را در لرستان دارند.

مسئول امور باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان خسارات وارد شده به این باشگاه‌ها را قابل توجه ارزیابی و تصریح کرد: متاسفانه تسهیلات کرونایی تاکنون فقط در ۲ مرحله به باشگاه داران استان پرداخت شده است.

معتمدی افزود: از ۸۵۶ باشگاه ورزشی لرستان، صاحبان ۴۸۳ باشگاه ثبت نام اولیه را برای دریافت تسهیلات کرونایی انجام داده اند و فهرست متقاضیان به وزارت ورزش و جوانان و پس از آن به وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

او با اشاره به این که از کل ثبت نام کنندگان متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی، درخواست مالکان ۲۳۰ باشگاه تایید شده است، گفت: سقف تسهیلات پرداختی به باشگاه داران لرستان از ۸۰میلیون تا یک میلیارد تومان تعین شده است که بانک‌ها موظف به پرداخت آن هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.