فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ساوجبلاغ و رفسنجان، ۳۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد، افرادی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند و به تازگی قصد دارند مقدار قابل توجهی تریاک را به وسیله یک دستگاه خودرو ال نود از استان‌های جنوبی به استان البرز انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: بدون درنگ به منظور جلوگیری از پخش مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ به محور‌های مواصلاتی شهرستان انار اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو متهمان مورد شناسایی قرار گرفته و در یک عملیات پلیسی مشترک متوقف و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی گفت: دربازرسی ازخودروی توقیف شده، ۳۳ کیلو گرم تریاک کشف شد و ۲ نفر در این خصوص دستگیرشدند که تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.