حجت الاسلام ایزدی با اشاره به توصیه رهبری مبنی بر استفاده مسئولان بعد از تجربیات دولت فعلی گفت:باید نگاهمان به درون باشد و به غرب اعتمادی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی، امام جمعه یزدان آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوی الهی به حدیثی از امام سجاد ( ع) اشاره کرد و گفت: ایشان به مردم توصیه می کنند که با ۵ نفر هم نشین نشوید با دروغگو که دروغ به شوخی هم خوب نیست؛ با فاسق کسی که تقوا ندارد،  فاسق است؛ کم شعور و بی عقل؛ بخیل، زیرا بخل آبرو را بر باد می دهد و ثروتمندانِ سخاوتمند وکیل خدا هستند و فقرا عیال او هستند و  کسی که صله رحم را  قطع کند. 

او در قسمت دیگری از خطبه ها ضمن قدردانی از خیران و مرکز نیکوکاری بخش یزدان آباد  افزود: در این بخش، بیش از ۹ هزار پرس اطعام  در روز عید غدیر توزیع شده که جای تشکر دارد و باعث افتخار این منطقه  است. 

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی از آخرین دیدار دولت دوازدهم با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سخن گفت و تصریح کرد: فرمایشات رهبری توصیه به استفاده مسئولان بعد از تجربیات دولت دوازدهم بوده است، بدین معنا که باید نگاهمان به درون باشد و به غرب اعتمادی نیست؛ چرا که در کشورمان استعداد‌های فروانی وجود دارد. 

او  از عفت شریعتی نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان  برای پیگیری انتقال آب از خیلج فارس به این شهرستان ها تشکر کرد. 

امام جمعه یزدان آباد همچنین ضمن یادآوری روز مباهله و بحث مسیحیان نجران به  موفقیت های حضرت محمد (ص)  در دوران جاهلیت و اثبات حقانیت حضرت رسول (ص اشاره کرد. 

انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار