رقابت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، جمعه هشتم مردادماه ۱۴۰۰ با شركت سه هزار و ۳۳۷ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: در آخرین روز از آزمون کارشناسی ارشد، یک هزار و ۶۲۶ نفر زن و یک هزار و ۷۱۱ نفر مرد در ۶۳ رشته امتحانی شرکت کردند.

او افزود: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، در دهه اول شهریورماه از طریق سامانه سازمان سنجش اعلام خواهد شد و پس از آن داوطلبان مجاز می‌توانند در همان زمان نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.


بيشتر بخوانيد


مشتاقی اضافه کرد: فهرست معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص برای آزمون‌های تشریحی و عملی دهه دوم شهریورماه اعلام می‌شود و آزمون‌های تشریحی در دهه اول مهرماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

او ادامه داد: بیشترین تعداد داوطلبان، آزمون خود را در حوزه امتحانی دانشگاه شهرکرد سپری می‌کنند، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که پیش از این قرار بود روز‌های پنجم تا هفتم خردادماه برگزار شود که بر اساس تصمیم کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ‌های ششم، هفتم و هشتم مردادماه ۱۴۰۰ موکول شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.