مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اطعام ۱۷۵ هزار نفر از نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۷۵ هزار  غذای گرم به همت مراکز نیکوکاری، آستان قدس رضوی و بنیاد احسان ستاد اجرایی امام (ره) تهیه‌شده است.


بیشتر بخوانید 


او میزان اعتبار هزینه شده برای پخت این تعداد غذا را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

او در ادامه به سایر برنامه‌های این نهاد به مناسبت عید غدیر اشاره و گفت : به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار هم استانی در خصوص اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و سبد‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمندان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم در استان اجرا شد.

او بابیان اینکه عید غدیر فرصت مناسبی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان و پیاده‌سازی تفکر علوی در خصوص یتیمان و نیازمندان است، گفت:به مناسبت دهه امامت و ولایت ۶ هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از کمک به ۱۷۰۰ خانوار معزز سادات به‌منظور تهیه سفره عید غدیر خبر داد و گفت: این موضوع برای کمک به تهیه سفره‌های عیدانه ویژه خانواده‌های سادات مددجو پیش‌بینی‌شده است.

الهی راد تهیه ۱۴۴ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای فرزندان یتیم و محسنین سادات با کمک خیرین و حامیان را از دیگر برنامه‌های انجام شده این عید بزرگ عنوان کرد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.