سن ایچ برای حضور قوی در لیگ برتر فوتسال در حال تمرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز پنج شنبه ۱۴ مردادماه آغاز می‌شود و تیم سن ایچ ساوه نماینده لیگ برتری فوتسال استان مرکزی سخت مشغول تمرینات است.

ساوجی‌ها که در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در شهر اهواز میهمان ملی حفاری خواهند بود خود را برای حضور با قدرت در لیگ آماده می‌کنند.

باقری مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای حضور قوی در لیگ برتر با امادگی در حال تمرین هستیم.

لیگ برتر فوتسال و آماده سازی سن ایچ ساوه

باقری افزود:تمرینات آماده سازی تیم با کادر فنی جدید، با برگزاری اردوی یک هفته‌ای در شمال کشور انجام شده تا با برنامه ریزی در فصل جدید رقابت‌ها حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

با توجه به تغییرات بازیکنان از فصل گذشته و رفتن برخی بازیکنان از تیم  سرمربی جدید تیم فوتسال سن ایچ ساوه مشغول رایزنی برای ترمیم این تیم است.

لیگ برتر فوتسال و آماده سازی سن ایچ ساوه

محسن حسن زاده سرمربی جدید تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از یارگیری جدید این تیم خبر داد و گفت: با توجه به جدا شدن برخی از بازیکنان از زمان حضورش در تیم سن ایچ چند جذب جدید داشته، تا شاکله قبلی تیم در فصل گدشته حفظ شود.

حسن زاده افزود: انسجام و همدلی در تیم یکی از مولفه‌های جدی برای پیروزی محسوب می‌شود که سعی کردیم در مدت برگزاری تمرینات و اردوی شمال این مهم را در بین همه‌ی اعضای تیم تقویت کنیم.

لیگ برتر فوتسال و آماده سازی سن ایچ ساوه


بیشتر بخوانید: 


او با اشاره به ظرفیت تیم سن ایچ ساوه و کسب رتبه سوم در لیگ برتر فوتسال کشور اضافه کرد: با وجود اسپانسر‌های قوی در لیگ برتر و پیشنهاد‌های بالا به بازیکنان، شرایط حفظ افراد در لیگ برتر را با سختی مواجه کرده است، اما امیدواریم با به نمایش گذاشتن بازی‌های تماشایی؛ از حق فوتسال شهر ساوه دفاع کنیم.

لیگ برتر فوتسال و آماده سازی سن ایچ ساوه

سرمربی تیم سن ایچ ساوه بیان کرد: امسال با تصمیم سازمان لیگ، مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و یک فصل فرسایشی با ۲۶ بازی را در پیش رو داریم.

لیگ برتر فوتسال و آماده سازی سن ایچ ساوه

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار